torsdag 31 december 2015

Gott Nytt År!

Det nya året närmar sig med stormsteg och i morgon är det 2016. Jag vill med dessa rader tacka alla mina läsare för ett fantastiskt 2015 och önska er alla ett gott nytt år.

Nästa år kör vi igång på riktigt. De här inledande två månaderna av bloggens liv har varit en testperiod för att mjuka upp, känna efter vad som är möjligt och sträcka på författarmusklerna. Jag kan konstatera att jag behöver justera vissa mål inför nästa år men jag tror nog att det här projektet kan bli långvarigt.

Portföljen har utökats och kommer utökas ytterligare med tiden. Kunskaper har vunnits och nya vänner har hittat varandra och jag ser fram emot vad nästa år har att erbjuda denna, redan viktmässigt lättare bloggaren. Om bara några dagar börjar jag skriva min masteruppsats och om ett halvår är mina studier klara. Då är planen att jobba för allt jag är värd för att så snabbt som möjligt bygga upp en portfölj vilken kan hjälpa till att försörja mig för all framtid.

Vill du hänga med på resan mot nya höjder?

Gott nytt år min vän, vi ses nästa år med målet Att Välja Lycka.


Bild: freeimages.com

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År och ett stort lycka till under 2016!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar ödmjukast!

      God fortsättning och lycka till på resan mot frihet. Jag ser fram emot att följa er mot framgång.

      Radera