torsdag 21 december 2017

Få ordning på fysiken - pappastyle

Jag blev hänvisad till en träningsvideo av en trogen läsare och jag har helt plötsligt fått en ny inblick i möjligheterna som ligger framför mig. Jag tror att med lite övning skall nog även jag kunna få en sån där härligt tanig, blek och livlös lattepappauppenbarelse och om jag bara låter skägget växa lite till, slutar bära strumpor och övertalar min hårt arbetande hustru att vi måste ha den nyaste och dyraste joggingvagnen från Thule - då kan även jag bli en hipster.

Se detta som inspiration inför jul & nyårshelgerna.

Vilken lycka!


2 kommentarer:

  1. Samarbetsvillig toddler ändå, måste jag ju säga :)
    Bra övningar, själv fick jag ont av att bära ungar på höften i flera års tid. Snedbelastade rejält.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hade jag försökt det där med min hade det varit mycket skrik och panik.

      Radera