torsdag 28 april 2016

Capilotractées - Vi hänger i håret

I julas slantade jag upp tillräckligt för ett nycirkuspaket till hustrun i julklapp och vi har varit och sett helt enastående jonglörer och för ett tag sedan fick vi se Cirkus Cirkörs nya föreställning och nu i fredags var det dags igen.

Jag vet inte vad jag hade förväntat mig men det vi såg var en bit ifrån alla förväntningar. Det var en riktigt kul show men det var lite mindre konster och lite mer konstigt än vad jag i vanliga fall uppskattar. Trots detta är det en ny upplevelse jag värderar högt och en möjlighet att få spendera lite mysig kvalitetstid med hustrun. Har ni möjlighet att se Capilotractées borde ni ta chansen för två kvinnor som gör trapetskonster upphängda i frisyren är inte något man ser varje dag.

Livet är mycket mer än pengar. Hälsa och glädje måste också vara i balans för att pengar skall ha någon betydelse. Detta skänkte lite extra glädje och gör att kontot för livsnjutning är på rejält plus den här månaden.

Vad har du gjort för att må bra den här månaden?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar