lördag 18 april 2020

Intressant museum med äcklig mat

Jag vet inte riktigt hur det gick till men för ett tag sedan hade jag någon timme över mellan jobb, barn, hushållsarbete, fritidsaktiviteter och de två egna företagen jag driver. Jag valde inte att träna vilket borde vara den logiska vägen att gå utan jag valde att slötitta på matrelaterade youtubeklipp istället.

Det finns några kanaler jag tycker är kul och en av dem är Matkoma. Två grabbar som åker runt och äter saker. Ofta mycket saker men ibland ganska läskiga saker också.

Jag hittade ett klipp där de hade varit på Disgusting Food Museum i Malmö. Det är hysteriskt roligt men man skall kanske inte se det när man äter och om man inte vill tvingas vidga sina vyer skall man kanske välja någonting annat att se på men jag blev ändå lite sugen på ett besök på museum även om jag inte riktigt vet hur jag skall lyckas klämma in det i min vardag.


För min del var ganska lite av detaljerna nyheter men det mesta är ändå saker jag gärna väljer att undvika i min vardagliga kosthållning :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar