lördag 26 augusti 2017

Joy får nog inget syskon

Inlägget innehåller affiliatelänkar

Jag satt och slösurfade för ett tag sedan när ett klickbait lockade mig. Temat var äktenskapliga relationssituationer av prekär art och när nedanstående bild rullade upp på skärmen tittar hustrun upp, skrattar lite ondskefullt och hummar lite.

Eventuellt blir det inga fler barn i familjen AvL och skulle det bli ett till kommer det nästan garanterat inte bli fler. Men allt är möjligt, fru AvL är en mycket snäll och empatisk individ så jag tror att jag är trygg trots antika kulturers inspirationer.


Länk här


Livet är för kort för att inte ha lite kul. Efter det här blir det kanske till att köpa en näve aktier i Pfizer eller Novo Nordisk. Bolag som visat att läkekonsten kommit lite längre än så där. Alternativt lite Cloetta för att ha till hands om jag skulle behöva en muta för att slippa sitta på ett loft.

Ha en god fortsättning på veckan.


Bildkälla: boredpanda.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar