lördag 6 februari 2021

Anktvål i munkavle

Det finns en rad produkter jag aldrig tror att jag kommer köpa men så råkar det ju också vara så att livet förändras. Hade någon frågat mig för tio år sedan om jag trodde att jag skulle köpa en exceptionellt dyr skumtvål med en förpackning som ser ut som en anka hade jag sannolikt sagt att jag inte trodde det.

Men så fick jag barn och insåg att den typen av produkter gör handtvätten efter toalettbesöket extremt mycket enklare för att det blir roligare för någon som är fyra. Det är dessutom en produkt som är lätt att använda och dottern klarar av det själv och skummet är också mycket roligare än flytande eller fast tvål.


En sak jag inte hade räknat med vid beställning var utsikterna att eventuellt vara tvungen att förklara bondage för min fyraåriga dotter och när produkten kom och frågorna uppstod valde jag istället att förklara det verkliga syftet med den, i förälderns fantasi, spännande ansiktsbeklädnaden hellre än att ge mig i kast med att förstöra dotterns barndom.

Däremot kände jag att jag ville förgylla någons helg genom att skicka ut den här bilden i den digitala verkligheten och se vad som händer för onekligen ser märkligt ut i en luttrad vuxens ögon?

Trevlig helg


2 kommentarer:

  1. Hahaha, jag tänker inte skriva vad jag tänkte, men tackar för ett uppfriskande helginlägg! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 😀 jag skriver i syfte att underhålla.

      Trevlig helg

      Radera