tisdag 29 mars 2016

Kortvecka

Denna vecka är det kortvecka på börsen och de flesta har kortvecka även på jobbet. Jag inleder med en tisdag full av ågren för hur uppsatsen skall mottas men om några timmar är det över och jag kan fokusera på nästa etapp.

Om några minuter öppnar börsen och nu har även jag laddat kanonen men nya friska pengar från löningen i förra veckan. Jag skall försöka vara återhållsam och vänta på köplägen och det jag främst ser fram emot är faktiskt OHI´s kursutveckling denna vecka. Jag hade älskat att få plocka åt mig en portion för runt 32-33 dollar men allt under 36 gör mig till köpare just nu.

Utöver detta hoppas jag på bra erbjudande på aktier från H&M, Tele2 och Atlas Copco men den som är med oss på fredag är den som vet svaret på hur det gått.

Ha en mysig dag och lycka till


Bildkälla: Freeimages.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar